27 de desembre 2008

Sortida btt

Mentres se recupera Xica Amstrong del constipat i ens prepara una mica de crònica, podeu delectar-vos mirant les fotos de la sortida.
Els més espavilats ja veureu que no es la volta que teníem prevista de fer, ja que al moment de sortir ens va parèixer que estava més clar per la zona del Mas, així que vam decidir pujar a Casetes Velles, i ho vam encertar de ple, no ens va caure ni una gota de pluja, i Casetes Velles estava de postal nadalenca, en fi una sortida d’aquelles que sense esperar-teu surten redones.
Vam deixar els cotxes al barranc de la Carrobera i vam pujar per la pista fins al refugi del Mas del Frare, allí vam fer un mosset i després de jugar un rato i pel que es veu alguna agafar fred, vam emprendre la baixada per la sendera de Pinar de Gorra, uns fins a la Casa Forestal i els altres pel mas de Petrolí, retrobant-nos als cotxes.
Los variats i les cerveses tal i com mana la tradició els vam fer al Mas.
Per cert si mireu les fotos no intenteu buscar ni a Martí, ni a Pacolo ni a Xavi, els vam estar esperant fins a les 9 a quatre camins i no van aparèixer, ells s’ho van perdre.

PD. Felicitar a Tara, que es pensava que anava a fer la via verda, i va acabar pujant a Casetes Velles i baixant per la sendera fins al mas de Petrolí, això te el seu mèrit, ja que era la primera vegada que feia una sortida btt i amb una bicicleta deixada.

By xkf
Totes les fotos aquí>>

Anònim ha dit...

Estem fent ampliacions al galliner, ja que ja no ens hi caven totes les gallines...

Molt xules les fotos, la xica trail no es perd res,molt valenta. No vos fa temor el temps ni res. Recuperat Rosa i anims, Marga i Rafa també.

Sobretot de gallines banyades jesusenques que son les mes delicades

Anònim ha dit...

Els set mosqueteros que vam pujar a casetes velles vam viure un dia de SPORT NADALENC a tope. Va ser un entreno complert amb tots els alicients per disfrutar (cafè, esforç, suò, fang, paisatge, tentenpiè, crema d'anedralina a la baixada, cervesota amb variadot,etc... Quand es la proxima? Desitjo que Rosa millore aviat. Adeu.

Anonim es Tara.

Monrasin ha dit...

Huy...¡que ciclistas mas guapas!

Mauro ha dit...

pues si, guapas i duras!

TRANQUIL ,QUE ANCARA QUE SIGUEN DURES,GALLINA VELLA FA BON CALDO

Si pero sgons quines si les fiques al caldo nomes hi surt bromera o sigui que.........."ni per ha caldo"