24 de gener 2011

Sortideta guai per Paüls.

El dissabte dia 22 de gener del 2011 a les 7.30h del matí arrencàvem des de la Plaça del poble de Paüls la Leo, en Toni, Kiko i jo, Dani. Sí, amb una temperatura de 0ºC i pensant: "amb lo bé que estaríem al llitet...QUIN FRED!!!" Iniciavem el recorregut seguint el GR fins la Font del Montsagre de Paüls, mentre anàvem pujant, veiem com anava clarejant el dia, però tot i així la calor no arribava, inclús cada cop feia més i més fred, i si no pregunteu-li als nostres dits, que quant passavem per la Gilaberta gairebé no els notàvem. Després direcció al Coll de l'Avenc vam tenir alguns moments d'incertesa, ja que cap dels 4 sabíem el recorregut i a part, el mapa se'ns va oblidar al cotxe! Finalment però, després de fer algunes voltes vam arribar al Coll de l'Avenc. Allí vam esmorzar, però no vam poder veure, doncs l'aigua dels Cámels estava totalment congelada, així que sense perdre gaire temps, el fred apretava, vam baixar per anar a buscar el sender que ens havia de portar a les fonts de Sant Roc. Al trobar l'encreuament, vam començar a veure que la nostra gosseta, la Tecla, anava coixeta i que no podia caminar gaire bé. Així que vam decidir separar-nos en dos, Leo i Toni, que continuaven cap a Sant Roc i Kiko i jo cap a la Cova del Llop, en teoria a buscar el cotxe, però al final ens vam animar i vam anar a Sant Roc, on ens vam trobar amb Leo i Toni. Durant aquests quilòmetres, la Tecla anava al meu braç (ja us podeu imaginar quines agulletes tinc!!!). Després de Sant Roc, 2,5km fins al poble per tancar aquesta excursió tant gelada.
By Dani.

Leo ha dit...

Molt xula la cronica Dani. La veritat es que encarara que feia molt de fred dalt al Monsagre ens ho vam passar molt be. Leo

Kiko ha dit...

Bones,

Doncs si, una bona volteta! Llàstima de la "fresqueta" que sinó... A veure quan la repetim.

Dani ha dit...

Merci Leo.Bueno, un altre dia ja en farem una altra!!!!!