27 de juny 2007

Enquesta Nocturna Fredes-Paüls


Superades les 200 votacions donem per tancada la enquesta.
Com podeu veure al gràfic adjunt el 48 % (100 vots) opina que guanyarà Pinyasso, el 34 % (71 vots) opina que guanyarà Puça, i el 18 % (37 vots), opina que Peraldinho.
El que podem observar es que los votants segueixen creient que Pinyassó es el més capacitat, tot i ser l’únic que no ha entrenat el circuit, suposo que hauran valorar que es el qui porta més competicions d’alt nivell aquest any, o ves a saber.

35 comentaris:

Anònim ha dit...

Pos jo estic convençut que peraldinho donarà la sorpresa

Anònim ha dit...

hola soc yo el sumiso, no se quien ha hecho la cronica de la votacion, pero seguro que ha sido Peraldinyo, porque ha intercalado los numeros 37 votos y un 18% . Y no lo datos que hay publicados en la cronica. Peraldinyo que se te ha visto el plumero

Anònim ha dit...

jo me jugo una cervesa sense alcohol que no guanyara cap dels 3.salut marti

Anònim ha dit...

dons qui guanyara,marti????????
tant segur estas d'aixo????????
quin tens pensat com a guanyador???
jo aposto per piñasso aixi ho vol la gent i crec que es posible que guanye

Anònim ha dit...

Quan dius "aixi ho vol la gent", me penso que t'equivoques, hauries de dir "aixi ho creu la gent" que es molt diferent

Anònim ha dit...

Us dono algunes pistes dels cracks mediatics que s'han apuntat a la cursa.
N'hi ha al menys 3 que poden guanyar als d'aquí.
1 es d'aprop i dos de lluny.
1 es un tio els altres dos també.
1 ja la fet altres anys.
2 No l'han fet.

Anònim ha dit...

POS, ALA SENIA HIA UN ABUELET, QUE ELS POT FER LA PELL A ESTOS CRACKS
DE LA UEC. A TOT LI DIEU CRACKS.
QUE HO DEMOSTREN.

Anònim ha dit...

Perdona peró lo d'abuelet t'ho podies estalvar.
Si per abuelet de la senia te refereixes a Toni Mestres, aquest es el que més a dalt s'ha fet referencia com "1 que es d'aprop", o sigui que ja el tenim en conte.
De totes maneres no pot guanyar mai o millor dit no li deixarem guanyar mai, per que li tenim preparades unes trampes, per si acas.
AU.

Anònim ha dit...

2006
1 PINYOL CID, ÒSCAR 5:00
2 MESTRE MESEGUER, ANTONIO 5:35

Anònim ha dit...

lo que escriu coma subnormal tendria que dir especial, dentrada tots som ESPECIALS los que clasifiquen la gent per la seva condicio son FEIXISTES i aqui no crec que hi tinguen cabiguda aqui TOTS SOM ESPECIALS.MARTI

Anònim ha dit...

Po jo so sub normal.
Que pasa?

Anònim ha dit...

es molt facil parlar detras duna mascara ANONIMO pero este bloc sesta degradan cada dia mes lo que es una eina de comunicacio sesta convertin en algo xabacant i inutil si continuem aixi jo sire lo primer de no conectarme.salut i respecte

Anònim ha dit...

voleu dir que la euc no guanyara per equips en tants de cracks,???????jajajajja.

Anònim ha dit...

Precisament es la nostra especialitat

Anònim ha dit...

dons lluiteu per mantindre lo bo que tenim i com diu marti no degradesem mes que la cosa ja esta prou moguda

Anònim ha dit...

Volia fer un aclariment respecta a la pregunta de l’enquesta.
Si sabeu llegir, veureu que posa “qui guanyarà a la nocturna” i no el que pareix que heu entès de “qui guanyarà la nocturna”.

Anònim ha dit...

jo vindria perque es dura i llarga. Pero per la nit no puc vindre perque mastic foten wiskeses i tiros per les discoteques

Anònim ha dit...

Bones, que fa temps que no sabeu res de mi, pos a qui torno a estar, i mes calent que mai!!!
Que vol dir que feu pronostics de emps estimats que costara la nocturna a cadascun dels menbres que participen, i de mi ni en parleu, que potse teniu temo de que doni la sorpresa, pos quina colla, però tranquils que ja e vist que meu fotut fora o això es rumoreija, pero no passa res perquè dofertes per corre i organitzar sopars no men falten, jaus us vull vore organitzan un sopa sense el jesusenc, no hi haura que s´aclari, però tranquils que a la nocturna allí estare jo i el meu nou grup de tral que sa format, el qual sera l´enveja de tots els grups de trail del pais, si si, es diu TENDGATORADETRAIL, i quins equipatges que mos a fet pataqueta, això que CIU a guanyat com sa notat, i els cracs que estem fitxan son de primer nivell, i no us penseu que vos dixarem entrar a formari part, aixo no vos ho penseseu, aqui els unics que poden tenir una mica de cabuda, son Elena que es preocupa per mi i de quan en quan em truca, Lo Manso que sempre el tinc al costat marejan o no, im sap mal diro Lo roquetero, pero molt al fondo encara veig que es competen, però los atres , nom vereu ni lo colo de la samarreta quan vos passe pel costat, que vol dir això de foterme fora, mau ferit els sentiment jesusencs, i això es el pitjo que poden fer a un jesusenc!
Bueno molta sort a la nocturna alli mos verem, i si veeu algu que vos tira pedres mentre correu, ja vos podeu pensar qui es, no cal dir noms.
Agur i besets a tots, ja tinc ganes de vooreus

Anònim ha dit...

Per als que estan fotuts i teen algun tipus de lesio com pot ser dolor d´esquena, per dir alguna cosa, man dit que L´ultratrail del Montblanc també el fan en globo, aixi nomes es tenen que preocupar del mal d´altura

Anònim ha dit...

Que gracios

Anònim ha dit...

HOSTIA TU ARA MAI QUEDAT PARAT UN JESSUSENC QUE NO OBLIDA ELS COMPANYS,ALS ROQUETEROS,A ELENA I AL MANSO AIXO SI QUE ES UN EQUIP TANT DINS COM FORA DE L'ATLETISME,A TRIUNFA ALLI ON ANESEM,ESTIC EN TU JESSUSENC PER FI ESTIC EN TU.A ESTE EQUIP ELS I SUMARIA ALGU MES PERO......SOM ELS QUE SOM JAJAJAJAJJAJA,PER EXEMPLE EL MESTRE (MARTI)

Anònim ha dit...

ROQOETERO PERQUE POC TE VENS PENSABA QUE ESTABES MES VALORAT
PERO VEIG QUE TOTS ELS ROPQUETEROS SOU IGUALS

Anònim ha dit...

HOLA A TODOS YA VEO QUE ESTO ESTA A TOPE I LOS PIQUES AUN MAS SOLO DECIR A TODOS QUE MUCHA SUERTE I ANIMO SOY GENIALES I AY CORREDORES QUE PUEDEN HACER MUY BUEN TIEMPO SI QUIEREN ANIMO!!!!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

joder si els demes nomes rajeu i me foteu una pressio que et cagues,escriviu en lo meu nom,i me foteu fora de l'equip titular,s'ha de cuidar als corredors que si no es venen i jo mai venut jajaja

Anònim ha dit...

gracias anonimo

Anònim ha dit...

Isa
Elena
Marga
Pepi
Pepe
Pep
Puça
Pinyo
Peraldinho
Jesusenc
Mauro
Martí
Moisés
Cocacola
Kiko
Paco
Pako
Enric
Carlos
Tara
Jordiet
Piltrafilla
Rafa
Povill
Xavi
Blai
Ricard
Also
Practic
Ramon
i tots els altres que m’hagi deixat
Que us vagi molt be i tingueu una bona travessia, independentment del temps que feseu.

krusty ha dit...

Jesusenc!! estem en tu!! jo tb vull equipatges de Pataketa!!! si vols te puk fer de llebre durant los primers 100 metros ;)més ja no sé si aguantaré!!!

Anònim ha dit...

krusty que vaigui amb tu tot el rato si no petara i l'abansara carlos i se lin fotra,no li donara aigua i estara tot l'any en lo cap baix l'ala.un consell aguantal i quan veigues que queda poc soltal.

Anònim ha dit...

Anonimo de les 6:02 gràcies pels ànims, per que jo tot i que no la faré caminant, faré de soport que es molt més dur que la caminada.
Volia dir al jesusenc i als demés que res de samarretes rares, el qui no vingui en la samarreta oficial, no sortirà a la foto i a demés, se li han acabat les samarretes de gorra.

Anònim ha dit...

Krusty, quan dius que no aguantaras més de 100 metres al jesusenc, vols dir que no l'aguantaras per que tira molt o per que es un pallissa ????

Rous ha dit...

Però quina enveja m'ha entrat al vore una llista tant llarga i pensar que jo no puc venir a còrrer la nocturna (jeje... bé a passejar). Espero que us ho passeu molt bé, que fésseu moltes fotos i que algú es curre una bona crponica.

A calar llebretes

Anònim ha dit...

samarreta oficial... jo l'he venut al praktic, mira si es oficial, jo correre en una taronja igual que el jessusenc que mo l'ham pagat natros et queda clar JEFE i si no surtim a la foto tampoc pasa res al jessusenc el vau fotre fora del grup i a mi fora del equip titular,dons tan ens i fot surtir com no

Anònim ha dit...

EI KEFE FICAT AL PUESTO. ESTOS PAIOS MOS PUJARAN AL COLL.

krusty ha dit...

Mauro, la seua pesadesa l'he aguantat durant casi 26 anys!! no me ve d'unes kuantes hores més!! jeje!! me referia al correr!! últimamnt no stik entrenant lo q m'agradaria i voldria!! pro q hem d fer-hi?!?!? farem lo q podrem!! q no estem obligats a més, no!??

Anònim ha dit...

eics jo no surto a la llista i el meu amic tampoc. Bueno en afetgim nosaltres : Enric Colomé i Fede