30 de maig 2010

Cap de setmana sense parar

EPIC RUNNING 
   


BTT PER LA TINENÇA



tlp 2010

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Eics, quines camisetes mes xules, com puc aconseguir-ne una. Quin preu tenen ?????

Anònim ha dit...

Hola soc Tara, no haviem quedat avui a les 6 del matí al Pilo del Montsagre d'Horta ????

Anònim ha dit...

reola a tos, jo soc un dels que han fet la TRANSLOSPORTS 2010. Molta gent va dir que vindria però al final aigua de borraines. Gracies a Perales i a Marti per fer de transportistes.

marten de la bovne ha dit...

paraula de ston

joaquim ha dit...

La meva admiració per tots els que heu fet la TLP2010. Jo, algun dia, m'agradaria ser la meitat de forts que vosaltres. Salut per tots.

Anònim ha dit...

Volem cròniques!! I samarretes rosa!! Isa, ets la més valenta de totes.

Marga

elena ha dit...

ole ole i ole!! quina envejeta!! si senyor, Isa la millor!!

Isa ha dit...

Moltes gràcies pels halagos, però no n´hi ha per a tant. Elena, ara la "number one" ja saps que ets tu i que no ho has fet pels motius que siguen.

El cap de setmana vinent ja compartirem sortida, que ja tinc ganes.

Isa

elena ha dit...

vale vale, lo que tu digues però per mi ets la millor!!!


:):):):)

per cert apuntat a la Nuria Queralt...

jo també tinc moltes ganes!! yujuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!