06 de febrer 2011

La més guai del cap de setmana

Com ja sabeu aquest cap de setmana per diferents motius la cosa a estat una mica mogudeta, primer que res lo dissabte hi havia una sortideta guai que havia preparat la penya del seminari, pel que diuen ells i he vist a les fotos podriem dir que ha estat “acceptable”; lo diumenge lo sector “dur” tenia cursa d’asfalt (si volen ja ens ho explicaran), i els que no anàvem a Granollers ni vam poder participar a la sortida del dissabte, ens hem tingut que buscar la vida lo diumenge, evidentment i vist lo nivell tan “alt” que ens han posat los del dissabte, tenia que ser una sortida especial, i collons si ho ha estat d’especial, ni més ni menys que la Punta de l’Aigua pel pujador de Camosa, alguns ho recordareu per que es va fer fa dos anys al “Noraid”, concretament es on Isa es va trencar lo menisc.

Pos be quedem Carlos, Jordi i jo com sempre a les 8 a quatre camins, passem per Xerta a carregar a Karim i directes cap a Paüls, comencem a caminar per la sendera que puja al coll de la Gilaberta i al poc rato ja trobem lo desviament i amb alguna petita despistada arribem a la primera grimpada, aquí al noraid vam posar una corda, avui com no en portàvem pos a fer lo mona,  superat aquest pas, ja venen los problemes, jo d’aquí l’altra vegada no vaig passar i no tenia ni idea de per on anava lo recorregut, i no se per que, hem pensava que Carlos o Jordi, que son habituals del noraid, ho coneixerien, però ni un ni l’altre l’havien fet i evidentment Karim encara menys, ens plantegem que fem i Jordi diu que cap amunt, que anessem a provar, i així ho hem fet, hem anat seguint les faixes que pareixien més evidents i anant buscant los passos menys exposats, tot i que alguns deu ni do, i després de molts de dubtes, grimpades i embolicades, hem fet cap al coll que queda a l’esquerra de la Punta de l’aigua, allí decidim que ja posats acabem de fer la grimpada fins la cresta que dona directament al cim.

Fem la baixada ràpidament per la Gilaberta  i cap al cotxe, ja que ens esperaven unes noies (i unes cervesetes) al bar de Xerta.
Finalment ens ha sortit be, tot i que hem tingut ratets que no ho veiem gens clar, però gràcies a la tossuderia de Jordi hem pogut disfrutar de la que ha estat sense dubte la sortida més guai d’aquest cap de setmana.

la meva opinio ha dit...

Ha aquesta volta l'únic que li veig de guai son les noies i les cervesetes de Xerta, res més.

Anònim ha dit...

Crec que si, definitivament la volta mes guai: La del DISSABTE!!!!! I per golejada!!!