24 de març 2011

Que fem ?


Diumenge 27/03/2011


13 comentaris:

lo manso ha dit...

EI!!!!!!!!!
Què és esta entrada?
Ni propostes ni romansos, que jo he aparcat un parell de setmanes les trabucco. A vore si dilluns m'he de morir d'envejeta amb tanta crònica i fotos de sortida guai, que si divendres cursa de Paüls, que si dissabte marató de la Fageda... Sols fa falta que diumenge aneu a Penyaflor.
"un poquito de porfavor"
eh, eh!!!!!!!!
"un poquito de por favor"

MARTEN DE L BOVINE ha dit...

Agusti Belda i Martí (marten) i Ferran Sebastià anem a la marxa
La Selva-Prades La Selva,67 km .
Jo he desenpolvat les Trabuco(ting que mira si m'entren)començo l'entreno GEP i Agusti vol punts pera l'any que bé.Ferran entrena lo reto de setembre.

elena ha dit...

Que vagi molt bé als qui aneu a la Selva!!

Marten, ja tens recordes d'anar per la muntanya? jeje

elena ha dit...

I al que van demà a Paüls, que els bombin...

Anònim ha dit...

l'últim comentari no le posat jo, però pensant-ho bé i sabent que a mi me toca treballar....jeje

Anònim ha dit...

una pregunta ja esta obertes les inscripcions a Paüls ???

Kiko ha dit...

Jo vindria i mooooooolt a gust a totes!! Pèro no puc!! Snif! Snif!!

Ja us fareu una foto ben xula per a fer-me envejeta!!!

Snif!! Snif!!

Kiko

Unknown ha dit...

Jo aniré amb els de la Senia!

XERTA ha dit...

Martí, qui perd les seves arrels perd la seva identitat

marten de la bovine ha dit...

tranquil anonim,als 55anys no cauré al parany.que sigues mol feliç

Albert Giné ha dit...

Jo També aniré a passejar per la Selva

????? ha dit...

Que fem lo diumenge ?
A les 8 a 4 camins ?

Anònim ha dit...

siiiiiiii nooooooooo????????????