29 de setembre 2009

OBJECTIUS 2009 ACONSEGUITS?


Primer objectiu: Zegama, no depenia de mi poder entrar o no, era la sort que podia tenir al sorteig o a la repesca, i si, vaig poder entrar juntament amb el Manso, i la vam disfrutar moltíssim (veritat Manso?).

Segon objectiu: la Copa d’Espanya, 4 curses per diferents llocs d’Espanya.
La primera, la de Segovia, ja començo malament no la puc fer, tinc la comunió del meu nebot.
La segona al Taga, tampoc ser si podre o no fer-la, un mes abans la cursa agafo una periostitis i estic tot el mes fent bici, arribat el dia de la cursa vaig a fer-la a veure quines sensacions tinc a la cama, i quan me’n adono estic dalt del pòdium, no m’ho puc creure, m’havia anat d’allò més bé.
Evidentment això s’anima, la motivació està allà dalt, organitzem les vacances Cèsar (el meu suport logístic) i jo a Parada Do sil, on tindrà lloc la tercera cursa, totes les federacions, els seleccionadors, Cèsar i jo. Ens fem amics dels seleccionadors i Cèsar s’afegeix a ells per seguir els corredors, acabada la cursa i jo altre cop al pòdium.
Ostres!! i només en queda una.
Ens adonem (entre ells el Manso, sempre està en tot) que tinc possibilitats, difícil, però en tinc, de poder fer primera veterana.
Ens posem les piles, jo ja amb els nervis a flor de pell. En aquest moment implico en aquest afer a tres persones, a part de la resta d’amics que em van donant consells.
Primer a Puça que s’aboca en cos i ànima, em prepara els entrenaments per a les tres setmanes prèvies a la cursa (no teníem més temps), m’acompanya als entrenaments que ell considerava més tècnics (aquells en els que havíem d’anar apartant aquells bultos negres i amb banyes, que cada cop que ho penso se’m posen els pels de punta) .
Després a Joan , sempre amb disponibilitat quan li demanava que m’acompanyés a entrenar els dies que havia d’anar sola (així també anàvem comentant la jugada).
I per últim a Cèsar, ell m’acompanyava als entrenaments amb bici ( verano azul ). Aquestes últimes setmanes han estat dures, m’he abocat totalment als entrenaments(juntament amb la feina i la família), he fet tot el que tenia planificat, fins i tot un dia que em tocava fer bici, era tard, fosc, estava sola, per uns camins que no hi havia ningú, on només es sentien sorolls, vaig tenir la sensació que havia algú darrera meu, i pensava “Elena realment, estàs boja”.

Dissabte ens anem cap a Sabiñanigo, on feien la última cursa, allí ens vàrem trobar amb moltes cares conegudes, clar ara ja ens coneixem tots!
Saludem a Ramon, Cesar es posa a xerrar amb els seleccionadors (pareixia ja un d’ells) i jo estava nerviosa, però nerviosa de veritat.
De tant en tant algú em recordava que em jugava la posició, aquesta pressió i el fet que Albert havia de pujar a la matinada després de la boda del seu amic, feien que em trobes en un estat de nerviosisme total.

Diumenge pel mati cap a les 7.30 em truca Albert, ja estava arribant, això ja em va tranquil·litzar un poc, ens trobem a Kiko que el vaig veure més motivat que a Parada d’Osil, per cert va fer un carreron, felicitats!

Un cop donada la sortida els nervis han desaparegut, la cursa la vaig fer marcada per Puça. Durant bona part de la cursa l’objectiu era poder agafar a Lola, però va arribar un moment on no podia seguir el ritme, em va agafar un baixon (segons Puça va ser per que no volia menjar, la veritat es que no em passava res).
Vaig aguantar com vaig poder, gent animant-me per tot arreu, Ramon, Natalia, Miquel, els mateixos seleccionadors, amics de Ramon, Cèsar (per suposat).
Arribem a meta, ho havia donat tot, no em vaig guardar res, estava clar ella esta més forta, la vaig felicitar.

Objectius 2009 aconseguits? Sí, i molt més del que m’esperava !!

Ara toca baixar un poc el ritme, i a mirar cap a 2010, Isa, Manso prepareus!!

By Elena

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Moltíssimes felicitats Elena!

fotut ha dit...

Elena, a veure quan quedem i remullem el melic amb cava

elena ha dit...

que et sembla divendres 9 d'octubre?

espero que et recuperes!!

besets

MARTEN DE LA BOVINE ha dit...

,CESAR FELICITATS PEL EXIT ACONSSEGUIT,LA FAENA DE MANAGER ES MOL DURA.M'HAN DIT QUE ESTAS FORTISSIM,DE TANT ANAR A ENTRENAR PEL FARRUBIO.
ELENA A TU JA NO SE QUE DIRTE,NOMES UNA COSA ETS UNA GRAN COMPANYA I MILLOR ESPORTISTA.
SALUT I COURAGE,ANIM futura PTL.MARTI

Anònim ha dit...

Moltes felicitats Elena estàs fortíssima i molt motivada. Vaig pensar molt en tu el diumenge. Ara descansant un poc i pensant en la nova temporada. BESETS.LEO

Sinto ha dit...

Si fa 7 anys quan vam coincidir en un cumplenays molt especial d'una amiga comuna em diuem que t'estaria felicitant, en un bloc, pel teu sotscampionat d'Espanya i que tots dos estariem en un club com el que estem t'hagués dit...deixa de beure Lambrusco!
O sigue xiqueta, que no pare la festa i que puguem arribar on aquest home:http://en.wikipedia.org/wiki/Ed_Whitlock
CAMPIONA!!
Tb x a Cèsar i a Puça...entrena'm home!

Pere González ha dit...

Moltes felicitats Elena i també a Cèsar. Ets tota una campiona, tal com ens has comentat això s'ha de celebrar.
Així que ja ens anirem parlant.
Elena i Pere.

reyes ha dit...

Jo m' apunto a la celebració i si convé baixaré el cava ...Moltes felicitats solete, m' alegro moltissim del teu èxit. Petonets

PUÇA ha dit...

Ja t'he felicitat però queden moltes coses per dir-te, per exemple que pots fer-ho millor ja que altres persones no poden sempre i quan et sacrifiques que no es facil, tens marge de millora, ara sol tu desideixes on vols arribar.

pd: Després del treball toca recollir les recompenses, mai abans. FELICITATS.