08 de juny 2008

Sortida multiaventura


El passat dissabte amb una demostració impressionant de capacitat de convocatòria ens vam reunir fins a tres persones, Perales, Isa i jo. Voldria creure que l’èxit es degut a les baixes per lesions i/o les competicions del cap de setmana, per que si no dimiteixo...
De totes maneres, no importa ja que per xalar no fa falta molta gent i la veritat es que la sortideta va estar mol divertida. L’itinerari va ser mes o menys lo que tenia previst, o sigui que vam sortir de l’àrea de Cova Avellanes, vam pujar al coll de Caguitos i d’allí vam baixar pel recte fins a la Font de la Llagosta, més o menys camp a través. Aquí vam estar buscant un estona l’Ullal de Pasqual i finalment remuntant el barranc el vam trobar, i tot i que no portavem cap frontal, Perales amb la llum del mòbil va aconseguir arribar a la zona inundada. Després vam continuar baixant pel barranc de la Vall fins la Font del Bosc. Es realment espectacular com està el Port amb totes les fonts i barrancs baixant a tope. La tornada la vam fer pel Grau de l’Embarronat i els bassis del Marturi. En total vam estar quatre horas i mitja i vam fer trecking, canyoning i espeleo, un matí multiaventura ben aprofitat.
By kf
Les fotos aquí

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Ostres kefe!! Quina ràbia haver-me perdut la multiaventura, en lo que m'agraden a mi estes sortides. M'haig despavilar més, jo vull estes sortides i no pujades a joan gran!!!!

Anònim ha dit...

EL EQUIPO "A"
Un diumenge més de cursa, i com no la gran matinada, ens trobem a les 4 del mati a 4kamins,a un cotxe pujen els PTL, i a la furgo de Piñaso el Equipo A, Piñaso, mes conegut com M.A, David cocacola, alias Fenix, Jesusenc "Anival Smith", i Puça conegut com "Murdoch", a la furgo un fart de riure, en lo payasso del roquetero que vos tinc que di.Un cop allí recollim dorsal, ens camviem i afe 60 km, deu ni do!!!Comencem forts, puça estira el grup i ami, que men dono conte kaquell ritme no em conve i el dixo marxa, les cagarrines em comencen a vindre i piñasso i jaume magafen, jo cagan i ells em passen, als controls ens diuen que lo roquetero va segon, despues primer, això promet, jo al meu ritmet, tocat, agafo a piñasso i deixem al seu company de fatiges i decidim anar junts, despues ens diuen quel roquetero va segon, i pensem este petara i encara l´agafarem,"ens fiquem a riure,jeje"arribem al km 43, control i xarran ens veem a "murdoch" tirat a una amaca de platja en sombrilla inclosa, fotense dos bocadillos que habia pres a dos pobres xiquetes que no van esmorza per culpa d´ell, quin payo, i quin pajarron que portava, llastima de no tindre camara, perquè era una instantànea per a la prosperitat...decidim acabar la cursa els tres junts, però lo roquetero vol retallar i dixarmos atràs, quin personatge, la jugada li surt malament, i surt al costat equivocat del cami, es que el que es tonto sempre o serà,jeje, d´allí al final juntets, arrastrant al roquetero, asta la meta on va intentar fer un altre amago però M.A el va frenar, al final 3r,4t i 5è amb el mateix temps 6:30, mencio especial a david cocacola i perales, que va acabar una mica coix, i sobretot a carlos il manso, estos si que son super herois, il demes son tonteries!!!Al arribar a meta cervesses i dos bocadillos, a i xocolate de regal, per cert quin got mes xulo que mos van donar, david lo teu de quin color era...Lo viatge de tornada, bé, bueno aguantant al roquetero i les seues tonteries...Hasta lo fin de setmana que bé al no raid o copa espanya o lo que sigue...

By jesusenc

Anònim ha dit...

Bueno, bueno com ja hem pensava que quedaria ven arregladet aqui va la meva cronica. de titul li podria posar.....

UNA ESPERA DE TRETZE MINUTS.

Bueno com ell diu vam sortir tots de quatre camins en la megaforgona de pi�asso i va comensar a fer l'unic que sap ( el ximplet ) cosa que david cocacola es va quedar impresionat de tot el repertori que li va oferir jo he de reconeixer que tambe vaig col.laborar per que sino el tractarien de boig. Fiquemos a la faena que es el que interessa, donen la sortida a les 6 del mati i amb una miqueta de retard ( el jesusenc va estar cosa de 10 minuts mirantse al espill de pi�asso per la cinta de pel,cremetes, ulleretes, vaselineta etc etc) ens presentem a la linea de sortida. Un cop all� 60 km per endavant, sortim i la cosa es comensa a estira de males maneres i jo agafo un rimet que pareixia prou bo per afrontar els km seguents li dic a pi�asso i al jesusenc que anessem fent i nomes va vindre "l'amic" al km 3 em diu que tire que no anava comodo i jo nomes feia que mancha o sigue que vaig anar tirant. Al km 19 agafo al cap de cursa un xic d'alcanar i un del terreno per� a la seguent pujada i casi sense voler-ho miro atras i no hi havia ning� desideixo anar fent pero a partir del km 30, mitad cursa, comensen els problemes i ja fins al final, al control del km 35 portava 10 mimuts al segon per� jo ja era consient que no acabaria primer hem fallava tot menys el cap, que sabia que tenia que acabar com fos per� sense entrenament tot aix� surt i com me va sortir buuffff. Vaig treureu tot i no se quants cops al km 42 m'agafa el que anava segon jo ja anava caminant fins que vaig arribar al control del km 43 all� desideixo parar i descansar un poc pregunto si tenen algo de menjar i em diuen que no i una dona de per all� hem diu que si volia un bocata li dic porta, porta, i de fons una xiqueta petita que cridava: mama que jo tambe tinc gana me la vaig mirar i vaig pensar tu avui fins a casa no menjaras res!!!! llavors al cap d'uns minuts arriba el d'alcanar i li pregunten si tambe volia un bocadillo i diu que no ( es pensaven que demanar un bocadillo era normal) per� jo que estava atent els hi dic que jo si, un altre respont, si si un altre i mel estava menjant quan passats 13 MINUTS DESDE QUE ESTAVA ALL� arriben lo tontet de turno i pi�asso i bueno no cal explicar res no, bufffff vaya rises se van montar al control llavors tenia que seguir nomes faltava que se�n anesen sense mi quedaven 17 km per� traen orgull i moltes m�s coses els vaig aguantar fins a meta. Una cosa que va passar i no te sentit o jo no li trobo es que un xic que es mira al espill 10 minuts abans de sortir a una carrera com pot ser que cage i no es torque el cul al cap de 10 minuts despres de la sortida de la mateixa, no ho entenc.
Esperant m�s croniques:
PU�A.

Anònim ha dit...

Xiquets, si lo nivell atletic es bo, les croniques cada vegada son mes genials. Vaia fart de riure que m'ai fet :D

BONISIM!!!

Per cert lo de " per a la prosperitat " te una mica de delicte no...?