31 d’octubre 2010

Volteta guai per Prat de Comte

Avui amb lo canvi d’hora hem quedat a les 7 del matí a quatre camins,  estava tot tancat i sense perdre temps hem empres lo camí cap al bar de Prat de Comte que com es temporada de caça obre prompte. Fem un cafè ràpid, ja que Perales vol estar a les 12 a Tortosa i emprenem la marxa pel GR fins la Refoia del Montsagre, allí agafem la sendera que baixa cap a la vall de Bages; l'intenció es buscar lo camí (sendera) de Paüls a Prat de Compte, sabem més o menys per on ha d’anar però no l’hem fet mai. Baixant veiem uns masos per on creiem que hem de passar i mos la juguem, agafem un MR i..... aquesta vegada ens surt be la jugada, en no res trobem un pista que puja cap a uns bancals treballats, la seguim i arribem a un maset, allí voltem un mica fins que trobem la sendera bona, la seguim i ràpidament arribem al “coll de Prat de Compte” la sendera es clara tant de pujada com de baixada. Un cop a baix, seguim un pista que ens portarà un altre cop al GR i d’allí al bar 10 minuts. Arribem a les 11:30 i encara tenim temps de fer la cerveseta. Finalment la volteta a estat molt xula i el dia fantàstic, pareixia que havia de ploure però tot a quedat en quatre gotes.

lo manso ha dit...

Que cabrons, i jo per la jungla. A vore si quan arribo ja s'han acabat estes "petite trotte" guais.

Anònim ha dit...

Thanks for sharing us informative ideas.