02 de novembre 2010

Marató d'Espadan

Martí a la Marató d'Espadan 2008
Al loro¡¡ que no estoy tan mal. Despres d'una aturada de 9 mesos creia que no tornaria a fer una carrera de 1a divisio. En mol d'entreno i una bona preparacio ho he aconseguit,he acabat la marato espadan a segorbe una de les mes bones que es fan a l'estat.42 km i 3248 m de desnivell acumulat. A les 5 del mati maixeco, lo ritual de sempre ,carretera i a segorbe. En arrivar ja noto lo tufillo carrera , agafo lo dorsal i a preparar-me. Primes ductes lo dia esta nuvol. Al final de curt,ho vaig encerta a mig dia mos abrasavem. Sortida 2km pel poble i amunt ,repechons que ara se feien be,mos plantem al km 10 avituallament tuti plen. A parti d'aqui ja se complica una mica ja no se sen cap risa ni acudits del valencians que tan be teu fan pasar. Jo vaig molt be en un grupet de 7 i mos plantem al 15 aqui tots li fotem al gel perque sabem lo que mos aspera. Fins al 18 una sendera preciosa per dins un barranc una mica ralliscosa ,i del 18 al 24 una pujada terrible alli no se sentia ni una mosca,aixo si feia vent i una mica de fret,pera arrivar al sostre de la cursa a 1200m. Avans de fer l'ultima grimpada planeiges 100m per un pinar,de sobte sento una musica celestial ,men recordo de l'anunci de nespreso.''ancara no m'ha arrivat l'hora'' me frego los ulls i avia una orquesta de camara tocan musica impresionant¡¡¡¡. Al arrivar al 25 penses, tot avall fins al poble. NOOOOO¡¡¡ fins al 30 avall i per pista i sendera mol xula. Al arrivar al 30 ''la dimensio desconeguda''.sorpreses de la organitzacio,pujades i baixades, que me van deixar tocadet. Tot canviat de fa 2 anys, menos mal que portava buxacada de gels,aixo i la il.lusio d'acabar una cursa com esta me van porta a meta en 6 h. lo 300 de 600 i 15e de la categoria. Vaig fer 20' menos que fa 2 anys i la majoria de companys 30' mes ,lo que m'alegra molt de vore que baig pel bon cami. Despues de la duxa mos han donat entrepa truita amb pataca i estrella dam¡¡¡¡¡. Be companys-es,aixo va per vatros que meu ajudat en los mals moments,. Gracies a la organitzacio de segorbe,i dir-vos que tractan tan be com ho heu fet teniu gent pera anys

12 comentaris:

elena ha dit...

Enhorabona Marti!! estas que te'n surtes!! si senyor!!

lo manso ha dit...

Este es lo meu Marti.
A vore si ara me faras fer lo ridicul, que jo amb tanta mariconada de trekkings i trails malaios estic fondonet, tot i que es mes culpa dels kilos d'arros que m'he fotut, esta gent no menja res mes que arros.

marten de la bovine ha dit...

eic com te conectes a internet a mig la selva?
este hivern farem temporada d'esfalt vull preparar la marato BCN.vine pronte que tanllorem.una abra.Martisada

Anònim ha dit...

Marti, jo quan sigui gran vull ser com tu. MOLTES FELICITATS!

Ivan

Fran ha dit...

Bé courage, molt bé!! veig que los culets de l'spining t'han posat al puesto...BENTORNAT MONSIEUR!!

Ferran ha dit...

Monsieur Martí, ces't un gran alegrí que vos tes recuperé. Enyoré le sus cronics from arreu.
Carla (Bruni) i mua mateix le felicitem.

I com va dir el gran Guardiola l'altre dia (referint-se a Pinto), La buena gente se lo merece todo! Ho signo i t'ho aplico!!

Anònim ha dit...

Felicitats Marti!!!Monix

Leo ha dit...

Molt bé Martí felicitats, no tothom fa una marató de muntanya. Estàs fort, jo algún dia també en vull fer alguna .Leo

krusty ha dit...

Los xertolins esteu q von sortiu!!
Moltes Felicitats per aconseguir algo q feia un temps potser veies molt difícil!
Un gran exmple a seguir!

marten de la bovine ha dit...

gracies companys-es.espero fotre guerra molt de tems

Agustí ha dit...

Messier Martin, moltes felicitats i a preparar-se per la següent.
A BCN se sentirà parlar d’uns quants irreductibles...

Javi ha dit...

Molt be Marti,

Veig que el ultim entreno que vas fer amb mi t´ha anat de maravilla, jejej enhorabona i m´alegro que et sentis tan be i fort.