07 de novembre 2010

Mitja de Castelló

Aquest matí hem quedat Carla , per si algú no ho sap la filla de Montse, Agustí i jo a les 7.30 per anar a la mitja de Castelló. en una horeta i poc ens hem presentat. Quan hem arribat el primer que hem fet és anar a buscar el dorsal i el xip, per cert havia una mica de cua, i ens hem trobat en Tomás , del regués i amic de Elena. Hem escalfat un poc , jo trobo que havia bastants corredors i corredores i ens hem posat al lloc de sortida. No ser perque però estava un poc nerviosa com en quasi totes les curses. Hen donat el tret de sortida i bueno vaya ritme, jo reconeixo que he sortit massa forta i he anat fins al 10 aproximadament a un ritme superior al meu. El circuit eren dos voltes pel mateix lloc, re a veure a la mitja de Benicarló, t´en recordes Elena que boníca que era entre hort de carxofes, aquesta era molt urbana. Bueno la segona volta no m´ho he passat tant bé i he patit lo del principi, però bé al final m´apareix que he fet 1.42 a veure si una altra vegada em surt millor. Cal felicitar a Carla que s'estrenava i ha fet 1.56 , i també a Agustí 1.33 i Tomàs 1.41 si no m´equivoco. 
Leo

4 comentaris:

elena ha dit...

Molt bé, moltes felicitats!!

si que m'enrecordo Leo de la mitja de Benicarlo, menys mal que anavem juntes i ens animavem mutuament, jeje.

espero que molt aviat puguessem tornar a compartir aquestes sensacions!!

Ferran ha dit...

Lo tio Sinto se n'alegra molt d'estos èxits i del debut de Carla.

Agustí ha dit...

Leo,
pos si t'arribes a trobar una mica millor fas podi.
Vas fer quarta i quasi darrera de la tercera.

Carla, bon debut. Felicitats.

marten de la bovine ha dit...

leo sempre et queixes i estas super forta,a la mitja de tarragona ja mos veurem les cares je,je.
felicitats a tots espcial pera Carla,mol be