26 d’octubre 2006

Crònica al Diari de Tarragona


Avui dijous 26 d'octubre surt publicat un article a la pàgina 46 del Diari de Tarragona que parla del grup de Trail de la UEC de Tortosa, o sigue, natros.
L'article l'ha escrit Vicky Maigí a partir d'una entrevista per telèfon que em va fer dimarts passat. El resultat final és una interpretació d'allò que li vaig explicar i és normal que ara quan el llegeixo no m'acabi de fer el pes, però en definitiva és una bona publicitat per al grup que hem d'aprofitar a l'hora de buscar suports per a les nostres activitats.
Agraeixo a Vicky el seu interès per natros i l'extensió de l'article, mitja pàgina amb una foto enorme. Espero que aquesta mena de col·laboracions tinguin continuïtat. pako

Llegir l'article...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Home podria estar millor.
No reflecteix massa la quantitat i qualitat de les activitat que s'estan fent.

Anònim ha dit...

Com ja he dit, no m'acaba de fer el pes quant al contingut, però això ja m'ha passat altres vegades amb la premsa, fins i tot portant els textos escrits.
Trobo a faltar una referència explícita a la UEC de Tortosa, activitats-caendari i web.
La pròxima vegada negociaré que em publiquen un article sense retocar.
Ho tinc car...