07 de març 2007

CURSA DEL PUIGNEULÒS. 25 DE MARÇ

S’acosta la primera cursa del Circuit Català de Curses de Muntanya. Aneu esmolant les espases perquè aquesta cursa és la que puntúa més de tot el Circuit i hi haurà guerra.
Afanyeu’s a fer l’inscripció perquè només hi ha 200 places i molta expectació entre les cabretes del país al ser la primera del calendari. A més haurem de reservar lloc per dormir disabte 24 a la Casa de Colònies de la Jonquera. Així que un cop us hagueu inscrit, us poseu a la llista dels comentaris i faré la reserva o em truqueu o m’envieu un SMS. A veure si ho podem enllestir abans del dissabte dia 10. Us podeu inscriure a la mateixa pàgina web de la cursa , i deprès fer l'ingrés a La Caixa.
CIRCUIT I COPA, TOT RECTE !!!!
by pako

43 comentaris:

Anònim ha dit...

Això no va a l'hora.

la web de la cursa és http://www.elpuigneulos.com

jo ja estic inscrit

pako

Anònim ha dit...

jo ja estic inscrit

pako
peraldinho

Anònim ha dit...

puça tambe esta inscrit

Anònim ha dit...

piñasso tambe

Anònim ha dit...

moises tambe

Anònim ha dit...

De moment som els següents:

Pako
Peraldinho
Puça
Pinyasso
Moises

Anònim ha dit...

PaKo i companyia ja esteu inscrits a la cursa del puigneulos? soc de tivissa i magradaria fer-la, de fet m'inscriuré ya, on em recomaneu allotjar-me la nit abans? preus?? gracies companys! ;)

Anònim ha dit...

Angel tambe (condicionat a si tinc camiseta ofical Trail UEC...)

Anònim ha dit...

El refraner popular espanyol diu:
Contra el vicio de pedir la virtud de no dar"

Anònim ha dit...

si,si pero.....quien no llora no mama.estic en tu angel.
per demanar que no quede.

Anònim ha dit...

Aquesta es lo menos la vintena vegada que demana la samarreta.
La primera vegada li vaig dir que se l'havia de guanyar.
Ara i despres de la Raskera-Paüls i la Marató de Barcelona, podriem dir que ja en te la meitat de guanyada, o sigui que al pròxima assemblea ho discutirem i veurem que podem fer.
P.D.
Lo temps que va fer a la marató de Barcelona tampoc es per a tirar coets, però li convalidarem igual...

Anònim ha dit...

M'he inscrit però no he pagat perquè em foten 3€ de comissió.
Que algú demani el full d'inscripció per a grups i mos apuntem junts, almenys no courà tant la maleïda comissió.
Però hem de ser almenys 6 i abans del 13/03/2007.

Anònim ha dit...

m'he errat de post

Anònim ha dit...

jo m'he apuntat ja a la cursa. Allí dalt vindrem Marga i jo...podeu comptar en natros per a la casa de colònies?

Anònim ha dit...

Pako
Peraldinho
Puça
Pinyasso
Moises
Marga
Rafa
Isa
Mauro
Paco
Angel ?

Anònim ha dit...

Pako
Peraldinho
Puça
Pinyasso
Moises
Marga
Rafa
Isa
Mauro
Paco
Angel ?
carlos
8:29 AM

Anònim ha dit...

EIKS JO ARA ESTIC ONPLINT EL FORMULARI,L´ENVIARE PER CORREU I DESPRES ANIRE A LA CAIXA A FER LINGRES, APUNTEUME PER A LA CASA DE COLONIES, VINGA ENS VEIEM DIUMENGE

Anònim ha dit...

Us recordo que les inscripcions a les curses del circuit es poden fer desde la pàgina de la feec.
O sigui que no cal omplir els formularis.

http://www.feec.org/Activitats/inscripcions.htm

Anònim ha dit...

Pako
Peraldinho
Puça
Pinyasso
Moises
Marga
Rafa
Isa
Mauro
Paco
Angel ?
carlos
Xavi
Elena ?

Anònim ha dit...

màxim xou!!!!!

lloguem un autobús?

Anònim ha dit...

Vinga Mauro, treuli a Angel lo "?". Li fots una "L" a la part trasera de la camiseta i ja esta!! Ja, ja, ja

Anònim ha dit...

estaria molt be llogar un microbus o forgonetes de 9 places per fer piña i riure una miqueta i tambe podrien vindre acompanyans estaria d'escandol i seriem embeijats per tothom.jo puc aconseguir una forgoneta de 9 places mercedes vito gratis nomes omplint el deposit.dieu algo.la patfinder de mauro es 7 places.....

Anònim ha dit...

Snif Snif

Jo no puc venir, el fisio m'ha donat per impossible, me comencen les mateixes molesties a l'altra cama, dilluns vaig a tarragona a medicina esportiva, a veure si tinc més sort. tinc moltes ganes de tornar a fer la cabra.

no sabeu quan vos trobo a faltar!
cuideu-vos!

Anònim ha dit...

Pako
Peraldinho
Puça
Pinyasso
Moises
Marga
Rafa
Isa
Mauro
Paco
Angel ?
carlos
Xavi

Anònim ha dit...

aixó pinta bé, pero som un mal numero 13

Anònim ha dit...

Pako
Peraldinho
Puça
Pinyasso
Moises
Marga
Rafa
Isa
Mauro
Paco
carlos
Xavi

Montse ?
Angel ?
Cocacola ?
Kiko ?
Fede ?
Piltrafilla ?
José Luis ?
Enrique ?

Anònim ha dit...

Pako
Peraldinho
Puça
Pinyasso
Moises
Marga
Rafa
Isa
Mauro
Paco
carlos
Xavi
Montse
Angel
Fede

Cocacola ?
Kiko ?
Piltrafilla ?
José Luis ?
Enrique ?

Anònim ha dit...

elena, tú trankila ke la kabra la fas igual.
tingues pasiensia i angordix-te, que faràs una segona part de temporada de miedo.

Anònim ha dit...

aquest matí, divendres 9, només quedaven 100 inscripcions, la meitat dues setmanes abans!!!
aspavileu's
lo del bus me sembla collonut!!!
ki se n'encarrega de buscar-ho i mirar preus?
elena, encara que no córrigues podries pujar igual, que natros també t'anllorem

Anònim ha dit...

Això això, que jaligue de valent i que es pose ben jamona, que ara està massa seca.

Anònim ha dit...

xeeeeic, que marga només s'apunta a sopar i a dormir uké??

Anònim ha dit...

AIXO PINTA BE S'ACABARAN LES INSCRIPCIONS PRONTE QUEDEN SOBRE 60 ESPABILEUS SI FALTA ALGU.

Anònim ha dit...

Sobre l'actualització de la llista Puigneulós, esborreu a Marga, que prefereix quedar-se a rondar aprofitant que jo estic a l'altra punta del país...

Anònim ha dit...

POS JO TAMBE ME QUEDO

Anònim ha dit...

tot això està molt bé, però teniu en compte que hi ha una reserva feta per dormir i esmorzar per a tots los de la llista.

qui no hagi de vindre a l'alberg que s'esborri i actualitze la llista

Anònim ha dit...

Per que no fem la llista de l'alberg.

Mauro
Isa

Anònim ha dit...

LA LLISTA NOVA
MAURO
ISA
PUÇA

Anònim ha dit...

MAURO
ISA
PUÇA
PAKO

Anònim ha dit...

MAURO
ISA
PUÇA
PAKO
MOISES

Anònim ha dit...

L'aberg es lo casal de L'Albera?

Anònim ha dit...

MAURO
ISA
PUÇA
PAKO
MOISES
XAVI (JESUSENC)

Anònim ha dit...

MAURO
ISA
PUÇA
PAKO
MOISES
XAVI (JESUSENC)
ANGEL

Anònim ha dit...

si àngel, lo casal de l'albera. si ho coneixes fes cap allà i si no fes-mos un truk al mòbil quan estiguis arribant.

Has de sortir per la sortida 2, tires recte cap a l'àrea de la tortuga i per darrera d'aquesta trenques a l'esquerra i ja veuràs un indicador.