02 de gener 2008

Ultima sortida de l'any

El diumenge dia 30 de desembre vam fer l'última sortida de l’any.
A les 9:00 hores ens vam trobar davant de l’esquirol quinze valents per fer una sortideta light, aquesta vegada en lloc de córrer l’hem fet pedalant, el recorregut que hem fet es: l’esquirol, Pla d’Abaria, Regatxol, Font Mala, Coll de Tall Nou, Millers, Cova Avellanes i l’Esquirol.
El camí estava molt pesat pels efectes de les últimes pluges i la pista de pujada del Regatxol estava molt malmesa, tot i així, la sortida anant prou be, i a part d’alguna “pájara” i el “vol” de Rosa, hem pogut superar tots els obstacles (alguns d’ells “insuperables” segons Elena) i acabar la volta dins del temps previst.



Per acabar d’arrodonir la jornada hem fet una espectacular barbacoa al xalet de Xavi, on se’ns han afegit els amics Tara i Pako, aquest últim havia de pujar corrent, però es veu que ha tingut alguns problemes d’última hora amb la “cella” i finalment ho ha fet amb cotxe ( potser haurem de fer ampliacions al galliner!!).
Les fotos akí

2 comentaris:

Paco Murall ha dit...

cococococoooooooooooc
mira!! ja he posat un ou dur
com va anar lo cap d'any? quan mos arribe la factura del mòbil si que mon riurem. sort que jo he invertit tot lo que tenia seguint los consells de puça. la putada és que com soc molt avariciòs enlloc de tatuar-me un euro me vaig tatuar un bitllet de 500 i ara me l'he d'agafar amb pinces

Anònim ha dit...

Hola gent!!!

encara no havia pogut vore les fotos de la sortida en bici, i per fi les he vist, yuhu!!!

Com vaig xalar, ja estic esperant la següent sortida!!! I la barbaquiu de desprès perfecta, jo... a Georgie Dann no el vaig trobar a faltar gens, tot i que a Clàudia sí

Bye!