14 d’octubre 2009

Cursa de les Roques (Horta de Sant Joan)

Ja està operativa la web de la cursa de les Roques, que es celebrarà el dia 8 de novembre de 2009, i serà la última cursa del "Circuit de Curses de Muntanya de les Terres de l'Ebre" d’aquest any. Aquesta cursa que comptarà amb la col·laboració de la nostra entitat, segur que serà tot un èxit, ja que el recorregut, tot i haver-se tingut que modificar diverses vegades, primer per exigències del Parc i desprès per culpa de l’incendi que va patir la zona aquest estiu, serà molt espectacular. La sortida es donarà desde la Plaça Catalunya d’Horta, passarem pel convent de Sant Salvador d’Horta, i pujarem al cim de Santa Bàrbara, baixarem per la cresta sud i pel camí de les voltes, arribarem a la vall dels reguers, creuarem la vall i pujarem al Montsagre d’Horta, pel pujador d’en Valero. Feta l’ascenció fins dalt de tot de Montsagre, passarem per la Font d’Horta i continuarem pel coll de la Gilaberta i baixarem cap als massos de Fandos i Capellà. Després per la senda de la vall del magre passant per les roques cambretes i baixarem pel mas de Lloà, direcció el riu canaletes. Quan creuem el riu, començarem a pujar per la costa de la tàpia fins la farinera. Llavors, pujarem a laserra d’Horta i crestejarem fins arribar a les Capçades, i pujarem cap al poble, fins arribar a la meta, en total poc més de 23 km. Tot aquest recorregut circumval·la la zona cremada, on els organitzadors li han volgut donar una gran importància a fi de conscienciar als participant de l’important que són les mesures de precaució per evitar que es repeteixi una cosa així.

Trobareu tota la informació aquí: http://cursadelesroques.com/

Paco Murall ha dit...

Xeic xkf m'agrada veure que per fi t'has animat a fer una cursa.
Ho dic pels passarem, pujarem, baixarem, continuarem, etc.
Espero que lo del dimarts no fos res i que poses coneixement a les sortides (mira qui parla)