02 de març 2008

Proposta de Karim

Us transcric el correu que m’ha enviat l’amic Karim de Xerta.
Qui no tingui res per al cap de setmana que ve, crec que es una molt bona proposta, vatros mateix.

El dissabte 8 de març hem organitzat una sortida per "testejar" el recorregut de la Cursa de Xerta.
En acabar hi haurà paella a l'Alberg Assut (us podreu dutxar a l'alberg).
El menú inclou: Amanida + musclos + paella + postres + cafès + Vi/aigua/graciosa
El preu: 15 euros
En principi hem quedat a les 8h30 o 9h00 del matí a la Plaça Major de Xerta.
Ens agradaria que vinguesseu, així ens podreu donar la vostra opinió sobre el recorregut.
El dia límit per apuntar-se al dinar es el 4 de març (podria estirar fins el 5 al matí)
Ja em diràs alguna cosa, Gràcies
Karim Chouaib

20 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola,
Hem anul·lat el dinar a l'Alberg
però no la sortida.
Així que si algú vol vindre a fer el recorregut de la Cursa de Xerta, hem quedat a les 8h45 a la Plaça (per sortir a les 9h).

Anònim ha dit...

HOLA, A MI M'AGRADARIA VENIR, A VEURE SI S'ANIMA ALGU MES DE TRAIL-UEC PERÒ ENTRE LA MARATO DE BARNA I ELS RAIDS NO QUEDEM MOLTS.
ELENA

Anònim ha dit...

oudur té l'ou més dur que mai.
lo descans actiu i l'entreno sicològic li han sentat d'allò més bé. ara només li falta una mica de velocitat, però com no té pressa per arribar enlloc, si li fas de "mansa" m'ha dit que igual s'apunta.

Anònim ha dit...

Bones!!

A mi també m'agradaria fer-la, si Elena i Pako s'animen jo tb vaig.
Ja direu alguna cosa.

I així ens veiem que ara ja fa dies que no coincidim ;)

Paco Murall ha dit...

penseu que jo soc de sucre i si vaig serà xinoxano a la pujada, culejant de baixada i retallant un bon tros

Anònim ha dit...

pó fale, jo com també em desfaré com un terronet de sucre a les pujades, si les amistats i family ho permeten també faré l'escapada a Xerta.
Si tic a la plaça a l'hora pó la faré, sinó es que tic ajperant visites......

Anònim ha dit...

A MI M'AGRADARIA FER TOT EL CIRCUIT ENCARA QUE SIGUE XINOXANO, O SIGUE QUE DE RETALLAR RES DE RES.

FEM LLISTA:
ROSA
PAKO
ELENA

DISSABTE A 4 CAMINS A LES 7,15??

Paco Murall ha dit...

si hem d'estar a les 8:30 a la plaça de xerta, quedant a les 8 a 4 camins ni ha prou

Anònim ha dit...

joder, quin esmorzar de 7,15 a 8-8,30, no? que algu es vol demanar un termo de café? a algun lloc he vist que sortirien a les 9 de la plaça de Xerta (poder al seu blog).

Anònim ha dit...

Si, hem quedat a les 8h45 a la Plaça.

Anònim ha dit...

pos natros, podriem quedar a les 8:15 a 4 camins

Kaiko ha dit...

De 4 camins a la Plaça de Xerta hi ha 11 min (segons Google).
Com arribar a Xerta ;)

Anònim ha dit...

Pos no se'n parlar més, quedem a les 8.15h a quatre camins, no us preocupeu per com s'arriba, jo ja imprimiré la rura del google ;)

fins demà,

Anònim ha dit...

Depèn per on vagis. Si vas pel Coll de Som te costa mitja horeta.
No ?

Anònim ha dit...

Home, pel coll de Som no està gens malament, les vistes son més bones.

Anònim ha dit...

ya vale, no? sra. guia michelin i sr. ggugel "callense" que encara me picaré i surtiré des de casa corrent... lo fotut és que a xerta no arribaria, segurament me quedaria al d'alqueza esmorzant, jeje!!!!

Bdia!

Anònim ha dit...

ok quedem a les 8,15h a quatre camins.

A Xerta tranquils ja arribarem, preguntant es va a Roma no? bueno això diuen al meu poble.

elena

Anònim ha dit...

¿Pero...es que no hay alguna salida de "machotes" este fin de semana?

Anònim ha dit...

sí, a vinaròs, és nocturna i les inscripcions estan tancades.....

Anònim ha dit...

roseta coenteta meua, si no vinc no m'esperes, és kankara astic tendret