19 de maig 2009

Cursa de Montblanc

Ahir (diumenge) per primera vegada en el que va d' any , va ser un dia critic, quan va sonar el despertador i als 10 minuts en truca Montse per dir-me que no es troba be i que no anirá a la cursa de Montblanc qüasi en giró cap a l' altre banda del llit i continuo dormint.... ¡ perquè havia de recollir el crono de la fecc per la cursa de Paüls que si no.... !. A les 8,40 ja estava a Montblanc , un total de 130 corredors més o menys ( en de tindre en conte que hi havia un altre cursa que ja fa la segona edició, la de Vilaplana que es feia el mateix dia i que té molts adeptes ).,

Una ullada a les noies i sé que aquesta vegada no soc la primera, de fet porto dos dies dient-me que aquesta vegada m' ho haig de pendre con un entreno, però es posar-me un dorsal i en puja l' adrenalina , tan que quan donen la sortida començo a còrrer con si en prengués l' ànima el diable. Als quatre primers kilòmetres i ja estic amb la llengüa fora, estic desitjant que arrivi la pujada per relaxar-me una mica i recuperar l' alè, per fi, kilómetre 5 i una mica d' ombra ¡ ostras ¿i el dorsal? ! he perdut el dorsal , de fet en vaig trobant tot el cami dorsals per terra d' altres corredors.... .Quant semblava que havia arrivat a dalt del tot , pista i més pista però amb pujada, de cop en trobo a Ramón fent fotos con un posseso als diferents corredors i foten-me crits perque la primera noia feia dos minuts que havia passat, amb la calor, omplir la botella d' aigua i els crits del Ramón: la baixa a mort ¿ eh?! David que está esperan-me al control, de cop s' ha fet invisible , el pobret meu , i això que va ser ell el que en va omplir l' ampollla . Es suposa que ja en fet tota la pujada que ara tocava planejar una mica i tot baixada...aixó es el que posava al perfil, doncs no... van fer un quants tobogans trencadors més , una mica més de pujada i ara si..... a còrrer ... Tota la baixa gaire bé per pista , vaig còrrer el que no está escrit, de sobte en trobo enganxat a la cua un noi, ¿ quants kilómetres faltan ? ¿ i la tercera noia , está molt lluny ?, en pic en diu que li porto un 9 minuts i que en faltes 3 kilómetres es quan començo a disfrutar de la cursa i a baixar una mica el ritme.... per fi vec el poble als meus nassos i arrivo segona amb un crono que no está gens malament( ni idea del temps ) tenin en conte que no tenia ganes de còrrer , que porto molts kilómetres a les meves cames i que en falta la motivació de la Montse, que la vaig trobar molt a faltar..

La cursa no es va lluir molt perque per la quantitat de camins que hi ha pels voltans , un 60 per cent va ser per pista i la calor no va acompanyar gaire, suposo que es va notar que era la primera edició, la propera segur que la milloran una mica i l' hi treuen més profit.

Fins la propera, Paüls, la meva cursa per excelència... By Kings

Fotos de Monrasin



1 comentari:

elena ha dit...

Enhorabona!! tu com sempre mantenint-te en la teva linia.

Ara a recuperar-te per diumenge.