20 d’octubre 2009

XIV TRANSMONSEC

Bueno despres de la proposta ambiciosa que em va fer el joan fornos a la cursa de tivissa,i despres de la tendinitis famosa que em be a visitar de quan en quan,decideixo fotre el camp cap a terres de lleide!.Disabte tarde agafo els bartols,lo llit mobil i la bici en busca de troba a joan a mora,caminito i cap a balaguer on ens esperaba lo mariano,un krak de la btt,i la mireia(sense paraules)servesseta,soparillo,botella de vinet que no falte,i cap a ager on fariem nit a la furgo.Les sis,cop de despertador i al aire,anem a fer la inscripcio a busca el dorsal i a menjar un troçet de coca que ens donaven.

Fotia tal rasca que no ho vam pensar gens de sorti de llarg,0 graus marcaba al coche,ostia!la primera,no porto guants llargs,au manel que patirem,frontal al cap i sortida!,7 del mati el joan tranquil veig que no mangañaba en aixo de anar tranquils,sortim los ultims,80 corredors i nomes crec que van decantar pel circuit llarg uns 40,per algo devia ser.Bueno escomença a pujar domes sorti amunt cap al monsec d'ares,poc a poc hi ha un ritme que no em sobraba re en aquella burra que jo portaba,anem passant gent fins que arrivem dalt,uf,per fi 2h pujant,ja estem dalt,cota 1800,reposem gasolina i tracalets,4 fotos i tot i seguim cap a vall que la ....... corre!les mans!no em noto les mans,encara no se com frenaba tampoc,quin pati de fred al dits.Per fi arrivem baix i pareix que poc a poc i en les costetes que ens van aproximant al mes temut ens fan entra en calo.Arrivem a un avituallament a peu de llac i amb el monsec de pallars al davant,agafem forçes en un bon bocadillo,i algun gel que atre que crec que avui fara falta(Nando,no un power gel dels que tu sas!),estem al kilometre 50 i escomença la 2 forta pujada de 20 km fins al cim de pallars,jo escomenço a pati!i li tinc que anar dien a juanito que s'aguante una mica,jo li vaig dien sino fotre un pet!,coronem lo primer coll,i ja anem recollint cadavers,bueno millo colgan-los,al avituallament mos diuen que ara una horeta mes de pujada i ja estem dalt,que!encara no sacaba!,i quin pedregal cara amunt,(que aqui no hi ha pistes o que!),poc a poc i com puk,en alguna rampa que atra arrivem dalt,per fi!no se ni la altura tampoc,1700 o 1800,algo aixi,i ara toca sendera i mes sendera cap a vall,bua!impressionant,quin gustaso,damunt el solet ja fa algo de efecte.Arivem baix i se macaven les rises,km 82,i mos quede un fart de tobogans que macabaran matant,com dia lo mestre juanito,pos si que era un mite aio de la transmonsec!,i jo com a tonto que me foto en uns fregaos que pa ke!,seguim cap avant en ganes pero jo ja molt cansat,amunt i avall pero aixo no s'acaba,sendera i mes sendera i los km que no pasen,i continuem arroplegan algun cadaver,veig que n'hi han de pijors que jo,per fi desde dalt de un coll escomenço a vore ager,ara si que i poso ganes i esforç per seguir endavant,despres de una forta pujada que mos porta al poble vei,que xiquets,no vaig vore ni lo cartell,para llegir estaba jo!sendera i baixada i arribada!!!ho em aconseguit,ja no es un mite,la em rebolcat,107km,3470+ i 8h i 10m,pero molts e cruspit!com molt be ja vatros sabeu aquets reptes et fan mes gran,i la satisfaccio aquesta no es canvia per re!,espero que quan torne lo juanito del pirineu,vos posarem alguna fotillo,ah!la semana que be mes,si aixi del peu no saregla,bicicleta i manta i gregori i joan de la son,ai!no fornos volia dir,cap a balaguer,la X ermitanyos,45km o 70,si vos animeu!hasta pronte!
BY PIÑASSO

roger ilercavo ha dit...

txeik me quedo am lo de "sense paraules"...
Vaia enredos te foten amb la bici, ancara li agafars vici!
Bona descripcio, m'han kedat ganes de fer-la

frad-nand ha dit...

Bona cronika jeje, veig q en esta has repartit alguna coma més ;), si si lo d amb sense paraules es bo jajja, per cert grandissíma curtida com diu el mestre koanitor, i patiment prolongat pel que veig , d esta manera serà impossible agafar-te mai, però de ilusión también se vive....bueno a vore si t arregles de la lesioneta i acaves donant guerra al circuitillo

Mauro ha dit...

Molt be Pinyasso, a veure si m’animo i vinc a n’aquesta dels ermitanyos, però a la de 45 km que jo ja soc vellet.

Anònim ha dit...

i tant ke si xkf!tampok es competitiva,donen un marge de una hora per anar sortint,ja veus,a damunt diuen ke hi ha un ambientasso,damunt els ke la organitzen son amiks nostres,val la pena!!

koanito ha dit...

Espectacular i duríssim recorregut pels Montsecs amb molt bona companyia. Oscar ets una bèstia, pots amb tot...
Fotos al Picasa Koanito i al Facebook.
Ens veiem a la festa dels bikers balaguerins.