03 de novembre 2009

UNA DE BETETEROS I ESCAIRUNERS

MATI:Seguint les últimes tendències otoñals beteteres, este dissabte hem fet cap @lbert, xkf, pinyasso i el menda que akí narra a Casetes Velles. Qdem a les 8 al punt d informació del Port i jo al adormir-me ja arribo tard 15 minuts, sort q s apiaden de mi i mon anem direcció al mas, jo encara bufant per les presses i fotentme un iogurt i uns dinosaurusa la frago de oscar pq tink l estomec buit i no vull que m agarri algo feo pujant. Un cop ja agafem la pista trobem uns mutants
en btt supercanyeros, un se fica detras de la furgona d oscar i ens segueix com lo terminator dolent de la pel.licula.Arribem a un replanillo montem les bicis i cap a munt. La pujada es llarga i sostinguda que us he de dir doncs ja la deveu coneixer, i mentres natros 3 anem fent pinyasso ens mostra els efectes beneficiosos dels experiments que ha sofert al costat de ilercavons i gent betetera d altres galàxies, pujant i baixant com si res.Parem a fer un mos i donat l escopetejat que he sortit d casa el meu esmorzar consisteix en una capsula taronja que posa:glucosport. Ara ve quan m enganyen. Resulta ser que no baixem pel mateix lloc q hem pujat, que si estik loko..Total que fem cap a una sendera que a mi me va una mica gran Xkf me mostra una extranya propietat del camí. Faltant 3,2 km para arribar,fem un km aproximadament de la baixada i continuen faltant 3,2 km (es un fet paranormal, crec q degut a la altura),sort que xkf me va esperant i vaig baixant, xalant i tot cap al final on la menor dificultat i uns tovoganillos me fan disfrutar de la baixada i evitarme més caigudes. Arribem baix mes pinxos que uns ginjols i cap al Mas a fer una cervesa.

TARDA:Sense temps de ni fer migdiada a les 3 i pok estem enfilant el cami cap a la Caramella en lo cotxe. Avui l invitat es Jaume,
pel camí comentant que tenim son, que tal i cual etc.. pero avui es dia d apretar ja que segurament diumwenge no estarem per a romansos.Arranquem a bon ritmet i amb alguna que altra parada ens plantem dalt en 1.14 (descontant temps de parades). Fico en funcionament lo del ninotet del rellotge, encara que arribem una mica més tard (es un sistema de garmin molt bo per tal de reventar peraquelles costes) .Fa una humitat inusual i acavem xops com si fos lo mes de juliol. Val a dir que jaume ha fotut una gran pujada i encara millor baixada que en 2 dies la faena sera nostra. Oscar en la seua linea: ha fet un estudi complet de les floretes que hi havien
pel cami donat les dificultats que li vam posar ;). Baixem ligerillos per tal de que no mos calgue encendre frontalsi cap a casa amb casi 2000m positius entre pitos i flautes...
by N&O

koanito ha dit...

Ostres Nando!! T'atreveixes amb btt també...Això si que és un bon entreno-curtiment de matí i tarde.
Salutacions a tots xkf, pinyolarror...
Salut a reveure

frad-nand ha dit...

Bones Koanitor!doncs si vaig agafant-la de tant en tant recordant els teus consells cara a
complementar la cursa d muntanya.. encara q en tu encara no m atreveria jeejej q oscar m va dir q bufava molt!una abrasada!