07 de juny 2011

Reus Prades Reus 2011

Aquest cap de setmana passat ha tingut lloc la
amb participació de corredors de la UEC Tortosa.

La crònica de Xavi Ginè:

Reus-Prades-Reus 55 km. 1630d+ 4art de la general en 5h.31min

Aquest finde he anat a provar com estava de forma i fer algun que altre test de cara al repte d´aquest any, he anat a correr la Reus-Prades-Reus puntuable per a la copa catalana de M. de resistencia de sortida ja vaig veure a un bon grapat que van sortir mol forts, sense obsesionar-me hem vaig ficar al meu ritme i deixar pasar uns kmts. a veure que pasava, li vaig dir al meu germa que si volia anar mes apresa que tires endavant que jo volia guardar una mica de forces, ja que els primers 25 kmts. son de cara amunt i vull arribar en forces a meitat de cursa, a mes anava 3er i quedava molt, de pronte despres d´un avituallament un encreuament malt senyalitzat hem fa perdre i "sorpresa" hem trobo tambe al meu germa tambe perdut en aquell sender, despres de tirar amunt i avall i buscar un altre cop el recorregut trobem als corredors i la senda correcta, li dic al meu germa que anavem molt enrrere i que haviem perdut molt tems, i efectivament haviem perdut mes de 20 posicions i almenys 10 min. Comença la pujada forta a les antenes i anem tots 2 remontant posicions, anavem pasant als corredors i ells extranyats ens preguntaven si ens haviem perdut, "pos si" al final al arribar dalt al cim hem diu que ha vist a 2 corredors i ha pogut agafar una referencia, hem diu que ens portaven 5min. 30seg. vam anar tirant, mes aviat a un ritme una mica mes rapid del que jo volia, al final al arribar a Prades els agafem i "sorpresa" hem veig a la meva dona,fill i cunyada alli, es veu que al final per problemes estomacals d´en Marc van optar per no sortir(tenien previst fer la meitat del recorregut). seguim tirant i jo al agafar a aquells 2 vaig decidir que hem quedava amb ells, almenys per recuperar-me uns kmts. de l´esforç per agafar-los, el meu germa decideix tirar mes i els 2 tambe veig que augmenten el ritme, jo decideixo anar al meu que encara tinc 30 km per endavant, despres de pujar l´altre petit coll, hem recupero a la baixada i faig un descens una mica "kamicaze" el cual hem serveix per tornar-los agafar i agafar tambe al que anava en 2ª posició, decideixo tirar endavant, ja que tot el que quedava era pista i tot pla fis a Reus i si aguantava un ritme digne no m´agafarien pero a falta de 8 km. m´agafen, miro el garmin i el meu ritme era de 4'36'' i veig que hem volen deixar cosa que van aconseguir pero en 8 km per endavant i 47 a les cames tenia els meus duptes si podrien aguantar aquell ritme o no, el cert es que no vaig voler seguir-los i tirar l´ulltim cartux a falta de 3 o 4 kmts. llavors vaig augmentar el ritme i vaig fer els 3 ultims a 4'15'' pero no vaig poder agafar-los i al final van ser els dignes guanyadors, ja que a falta d´1km van agafar al meu germa que portava una "pajara" del quince, el plat amarg de tot es que vaig tornar a notar molesties al genoll i no podre seguir amb la progresió que volia
Xavi

Xavi Gine ha dit...

Ostres Marti, no tenim perdo de deu, no et vaig ni vore entre tanta gent, sempre amb el coet al cul..............tot i aixi, molt be, tu a la teva linia i anant agafant fondo

elena ha dit...

Molt bé Marti!! a pel teu objectiu!!