07 d’abril 2010

Marató dels Sables = 2na etapa

35,5 Km
Segueix en la línia del primer dia, avui  20e de la general i el 6er espanyol, i ademés a tingut temps d'escriure'ns un correu.
Bueno amics degut al suport vostre que estic rebent he decidit escriure cada dia, mes fotuts del que estem ja.
Primer que tot dir que aquells que pensen en la classificació, i els he il·lusionat que l’obliden  ja que avui he dit prou, això es una locura molt bestia i l’esquena no ha aguantat, estic tot llagat, de peus i esquena no vull assustar ningú però m’ha sentat mal la merda de menjar, ho he tret tot i he corregut tota l etapa amb foc als peus, a part he de canviar 3 ungles, total per arribar mort a meta i donar-te 4;5 l d’aigua calenta fins dema, una locura.
No penso en res mes que acabar com sigue i ara no se com, els de la meva jaima, un ja ha abandonat, i a hores d’ara falten dos per arribar, i ja han passat 5 hores, penso amb el que falta i .... abandonaria, vull menjar un plat de recapte!
Tere i Famili us trobo a faltar, una abrasada forta.
Aquesta etapa la vull dedicar a tots els meus amics de sempre, son pocs, pos per ells, Jordi i Santi també.
Lluitaré ! ho sento molt oblideu la classificació.
Puça