11 d’abril 2010

Marató del Sables = 6a etapa



Hola amics,
Primer de tot, us dic: MOLTÍSSIMES GRÀCIES PEL VOSTRE SUPORT! M'heu fet sentir únic.
Semblarà extrany si dic llàstima que s'ha acabat però és així, he acabat fortíssim i amb ganes de seguir, ara ja em passaven els liofilitzats i no em pesava la motxilla però no passa res he ocupat el lloc que mereixo. Si hagues entrenat més amb 9 kg a l'esquena no m hagués passat, les coses sempre passen per algo, no?
Avui he fet una etapa amb l'èlit, m'havia posat al cap guanyar a Marco Olmo i casi ho aconsegueixo m'ha adelantat a falta de 350 mts de meta, a l'última duna, quin home! l'admiro! He arribat a meta i són moltes les coses que he pensat, moltes i amb un somriure m'he dit: SÍ SENYOR !!!!
Esta etapa la vull dedicar al meu pare perquè sempre es queda a segona fila i penso que estarà orgullós.

Puça

1 comentari:

Ferran ha dit...

I és corredora? És a dir, no massa tècnica? Ganes n'hi han, a vore l'any que ve. Felicitats als companys dela Sènia.