07 d’abril 2010

Marató dels Sables = 3era etapa

40,0 Km


Us recordo que el reportatge a Teledeporte d’avui es a les 20 h, ahir el vam poder veure varies vegades, tot i que a primer cop de vista pareixia un del terreny.



Hola amics:
No sé què dir, tinc ganes de plorar, això és molt dur, per mi + q utmb. Tinc el cos magullat, moltíssima gana i poquíssimes forces. Demà etapa de 82 km i ara no puc ni fer 100 mts, molta gent no pot més, jo no sóc una excepció. Els espanyols estan increïbles l'organitzacio flipa. 
Avui he patit una barbaritat l'esquena no pot amb la motxilla, cada dia em pesa + no ho entenc! Ahir vam arribar als 47 graus i el + trist el tema aigua, per a morirse!Vull dedicar l'etapa a la meva família i a la futura família (sogres, cunyats, etc) i en especial als meus pares. 

Envieu mails per favor, ja que és l'única motivació per la q tinc ganes d arribar cada dia. Fins aviat, acabaré com sigue!

Puça









1 comentari:

koanito ha dit...

Ànims company!!
Això és com la vida. Amb paciència, voluntat i sacrifici tots els moments dolents es superen.
Salut i força