05 de juliol 2010

Cursa de Benassal o Camí de la 1era Divisió

Escric prompte esta crònica, abans que los de a Nuria-Queralt me rebolquen.




En lo meu intent de tornar a 1a divisió ,en la meva preparació,tant lo meu ''personal trainer'' com jo vam acordar començar en curses no mol tècniques i corredores, res millor que les de Castelló.
Vaig tornar a Benassal una cursa de 21 km i 800 m +, un ambient preciós,bon recorregut passant com no per la mítica ''Fuente en Segures''
a les 5 del mati mon anem Montse, Carles  jo ,la cursa comença a les 7,30 h, allí trobo a Hermini i un altre canareu,companys de la Senia,i la sortida com mai l'avia vis un home dalt un balco,escopeta i tiro al aire,.
Vaig corre lo 95%de la cursa les pujades a ritme suau, me vaig trobar molt be, a les baixades encara noto una mica d’inseguretat, ja tornarà.
A l’arribada una mica emocionat,i mol content. .l’avituallament de l’arribada molt complert,bocata,pizzes variades,i com no cervesa crec que també era la marca blanca especial curses de kronenburg je,je.
En acaba la dutxa en piscina inclosa. .després a Castello,1er Decatlon i després a la salera a fer corre los euros.
Per cert vam dinar al bufet de pasta City, t'en recordes Paco,mos va portar Campanilla a la mim.
Lo 18 de juliol ne fan una a morella,i l’últim dissabte de juliol a la serra d'Engalcerar, això es Castelló interior, te lo seu encant.
By Marten

9 comentaris:

elena ha dit...

Molt bé Marti!! estic molt contenta de tornar-te a veure actiu i amb tantes ganes, de fet de veure't tal com ets.

ara que ja has donat lo pistoletasso de sortida suposo que ens anirem veien no?

au pos , fins al proper entreno!! pensa que aviat començaran els entrenos-botellon, te'n recordes no?

Sinto ha dit...

Congrats Martí! Ara sols mos falta deixar-mos més barba i melena al vent per assemblar-mos a Kupricka :-)

A vore a quina cursa mos veiem o si ho fem a algun entreno, en tot cas, mos feies falta!

Un altre enamorat de l'alt maestrat.

Sinto ha dit...

Per cert, continueu dm i dj a les 20h? O ja us heu rajat per uns graus de més...

Javi ha dit...

Ostres Marti, m´alegro que tornes a l´activitat, ah! i no hi tornes a 1ª divisio sempre hi has estat el que pasa es que durant un tems t´han tingut a la banqueta pero en un tres i no res tornaras a la titularitat,

Ens veiem

Monrasin ha dit...

Ole Marti!!! Ahí estamos!!
Anda, miraté el calendario que tenemos por Huesca y monta una expedición familiar rápido, que hay carrerillas mu guapas.
¿que te parece Fiscal para el 1 de agosto?

marten de la bovine ha dit...

Ramon me lo miro,entrare en tu bloc para informarme.
enguany m'he posat el repte de CAVALLS DEL VENT la cursa,a primes d'octubre ara comensare a fer muntanya fins ara spining i sortides d'una hora,trotan suau.
poseu al punt de trobada l'horari d'estiu,jo plego a les 18h.salut ,

Unknown ha dit...

Martí, enhorabona per la carrera!!
A vore quan t'incorpores als entrenos, jo fa dies que no vaig, però si puc hi aniré dijous. En principi havien dit que cap a les 7 hores a l'esglèsia de l'arrabal de la llet, però assegura't abans d'anar-hi...
Mos veiem

LEO ha dit...

Molt bé Martí m´en alegro molt . Felicitats per la cursa i a veure si ens veiem aviat als entrenos que els de l´estiu són especials.

marten de la bovine ha dit...

mos veiem a l'arraval,dijous adeu