16 de juny 2009

UN CAMPIONAT MOLT DOLÇ AMB UN FINAL UN POK AMARG.


Pos tot comença cami de vall duxo, en la tropa karregada, la leo la issa i lo mismisimo rei de la pastura, a latre kostat de la parrilla de sortida, THE FAMILY BALAGUE, ANNA I ELENA ja sens havien abançat per fer la pole als entrenaments.Arrivem a la vall on ens be a buscar anna per anar a sopar a la ptze de karin ke aprofito per donarli besitos i saludarla, alli menja molt bo festejeo del kumple de issa ke enkara kontinua bebent xampany lo dia de avui, i kaminito kap ala mountain RAFE de anna i a dormi ales 12:30, ring!!!!!!!!!!!!tirate de la moto!de la moto tirateeeeee!!aixo es lo meu despertador, je, je, 4:30, i al aire!!joder ke anem a fe una kursa o una atra nokturna a estes hores!, vestimenta i, merda!la 1 en la frente les plantilles supersonikes a tortosa, sort ke en tenia enkara unes per la fugo, mini esmorçar landante ke fem tard, pkolo, karlitos i jo, i les princeses a la pole kom no.Bueno ara si ja posemos serios, dorsal al pit i ja ens komvertim en superguerrers per enfrontar el kombat, saludos al espiña i al dani representants del meu pais, i pummm!!sortida, korre, korre!ke matropellen, pareixia un encierro dels sanfermins, 1´5km de aigua vall i lo garmin ke se torna ja loko, 3´5 3´ lo km, lokos pero aki ningu afluixa per agafar bons lloks a la sendera, al fi entro en los 40 de davant i forta pujada ke es posen ja a kaminar, adelanto korren perke em trobo be pero no es konvenient i em poso a kaminar kom a bons germans, els primers 6 km em sento moltbe pero no matreveixo a tirar mes i em mantink en lo llok ke estik perke pareix ke la kosa sera llarga, vaig veient el dani per davant meu i aixo es bon señal per aixo maguanto, pero me kaguen les pedres i les p t plantilles ke me lo klavo too, puja i puja, i puja, ramoncin a la vista sonriseta i foto para la bogue, san tornemi, a puja, ostia, em trobo be pero no sok ambicios i deixo passar km lo mati se fara llarg!, ens passem kuasi 2h ara te passo ara me pases en 2 nois de la selek del OLE Y OLE, krek ke ja estik pel km 16, avtllment, lo selek de la catalana manima mentre veig ke marxa el barrufet no lo dels pitufos sino un miembro del meu pais, otia!a por el, i si al pok lagafo, un kopet a leskena animanlo perke va tokat, i kontinuo tirant avant, eskomenço a ser ambicios i motivat per moments i diras ke lo motoret ara esta preparat per a rendir mes, tiro avant adelantant, ke me dona mes motivacio, i sento el 25, vas el 25, i jo keeeee!postans ke ne veia per davant, kontinuo ara si mes ke mai, passo al salvador kalvo i despres al aurelio olivar, el saludo perke ens koneixem pero en un respekte i un asombro de ke foto passant a este, mare, el veig algo tokat, kaminant, pero asi si ke fot a cent, pero en lo bon sentit de la paraula i eskomenço a tira i tira kom un loko, torno a vore al dani prop hasta ke pata pum!!tropezon i en planxa damunt les rokes kom si un billet de 50 euros hagues vist, guaaaa, kin mal pero maixeko, rapid, arranko xafada en falç i al terra i aixi 3 vegades, no maguanta el peu, me fet mal ara si ke ho veig, kin mal lo dit gros, kontinuo koixejan un rato malaint akelles muntañes, me kagon la pi, me kagon la piiiii!!!puf, men vaig al terra pero de koko, kom puk akaba aixi, no puk, no puk, merda, merda, km 19, abandono al proxim, abandono, arribo a un punt de esfalt pujan el marianet, krek, em deskalço per vore la malessa i el dit unflat i morat, una bullofa de sang baix, ara ja em passa lolivar el kalvo despres, i un atre i un atre, no vaig ni en rodes, pujan no veig mes ke estrelles kom si magues fumat algo raro, ni baixant m’aguanto fi, ostia kin pati, pero eskomenço a pensa ke no es pot abandonar ke pronte vore a la elena al pas d la muntañeta de anna, ke es el 27 i ke no mes ne kedaran 8, ke nomes hi ha un kampeonat de españa al any, i ki sap si lany vinent el podrem korre, i aixo em dona vida per soporta el dolor i tirar avant kom pugue, nomes penso va ke ja esta, va ke ja esta, pero no trobo la muntanya, joder ja me la e passat!!!ara si enkaro la pujada a pipa kaminant, animat per un konegut de les karreres ke li expliko mentre el sukces, va ke ja esta diu, ara si buaaaa, kina baixada, i jo sense pogue disfrutarla, avall ke la.......korre, arrivo al riu i ja veig ke ara si, lo dolo pareix ke lo tink bastant asimilat ja despues de tan rato, enkaro la ultima rampeta del poble i eskomenço a vore akella llum ke feia 17 km ke buskava, kins moments dalegria!!!i mMETA!!!!rapid em deskalço i em tiro a terra kin alivio, rapir gel i ala kamilla, els genolls sangrant kom un kristo lo kolçe en un trep, la kama, lombro, i avui la muñeka, kin kromo, bendatge, makonsellen radios a castello, ke per una orella mentra i per latra me surt, servessa, aixo si ara koixejan pero servesseta, va i torna, dinarillo, i kin dinarillo, en los kompanys de ekip i ANNIUS FAMILY, i kap a kasa falta gent!!!vaia palissa xabals vos e fotut, no la llegiu, no ho feu!!!!
By Pinyasso